popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آشنایی با تونر و مزیت های استفاده از آن_مولی‌کالا

امروزه توجه به روتین پوستی و مراقبت از پوست صورت مورد توجه اکثر خانم ها قرار گرفته است. ما میخواهیم داخل این مقاله یکی از اصلی ترین محصولات مربوط به مراقب پوست رو براتون معرفی کنیم . پس ما رو همراهی کنید تا به این سوالات پاسخ بدیم که تونر چیست؟ مزایای استفاده از تونر چیست؟ چرا باید از تونر استفاده کنیم؟ و ...... . اگر شما هم مشتاق هستید در خصوص تونر اطلاعات بیشتری بدست بیارید، با ما همراه باشید.

تونر چیست؟
تونر شبیه به یکی از تیکه های  اصلی پازل است که روتین پوستی شما را تکمیل میکند. اگر بخواهیم به طور کلی و به زبان ساده بگوییم؛ در اصل وظیفه تونر  پاک کنندگی و تمیز کردن پوست صورت شماست.  چونکه اکثر شوینده های صورت ، پوست رو از لایه‌ی سطحی تمیز میکنند؛  ما از تونر کمک میگیریم که  وظیفه‌ی اصلی  آن  این است که آلودگی های باقی مونده از مواد آرایشی رو از بین ببره و  شما به کمک اون بتونید به آرامش بیشتری برسید. علاوه بر این بعضی از تونرها،  خاصیت  درمانی و تسکین دهی دارند و میتونن برای پوست های مستعد جوش، آکنه  و پوست های لک دار و ... موثر باشند.

تونر پوست چیست و چرا برای مراقبت از پوست توصیه می‌شود؟ • دیجی‌کالا مگ

مزایای استفاده از تونر چیست؟

تونر علاوه بر وظیفه‌ی اصلی خودش (قدرت بالا در پاک کنندگی عمقی پوست)، وظایف دیگری هم دارد که باهم بررسی میکنیم:

ایجاد لایه ی محافظتی: به کمک تونر، یک لایه‌ی حفاظتی روی پوست شما ایجاد میشود و پوست صورت شما را آماده میکند تا مواد مغذی محصولات دیگری که در روتین پوستی استفاده میکنید، بهتر جذب پوست شود.

کوچکتر کردن منافذ پوست: یکی از مزیت های قابل توجه تونر همین است که با پاک کردن عمقی میتواند منافذ باز را کوچکتر کند. کوچکتر شدن منافذ پوست، از جمع شدن آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی  روی پوست جلوگیری میکند. حتی از ایجاد جوش های سر سیاه نیز جلوگیری میکند.

ممانعت از پیری زودرس :  برخی از تونر ها دارای آنتی اکسیدان میباشند که  از پیری زودرس جلوگیری میکند. به طور کلی به کمک تونر ، چین و چروک های صورت شما بسیار کمتر میشه.
آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست: از ویژگی ها ی منحصر به فرد تونر ، آبرسانی آن به پوست هست و باعث مرطوب شدن  پوست صورت شما میشود. اما این بدین معنا نیست که با وجود تونر دیگه احتیاجی به استفاده جداگونه از آبرسان نداشته باشین.

تنظیم PH پوست صورت : بعد از شستشوی صورت، فارغ از  اینکه چه نوع پوستی داریم؛ PH  پوست بهم میریزه  و پوست ما قلیایی میشه و اینجاست  که  تونر میتونه باعث تنظیم شدن و به تعادل رسیدن PH  بشوند.
از بین بردن کشیدگی پوست : پوست صورت ما بعد از اینکه با  آب شسته میشود، دچار حالت کشیدگی میشود و ما میتونیم به کمک تونر ، کشیدگی اون رو از بین ببریم.

شفافیت پوست: بعد از اینکه پوست صورت خودتان را با تونر پاک میکنید، به علت از بین رفتن آلودگی ها و تمیز تر شدن آن، پوست شما شفاف تر به نظر میرسد و حالت کدری قبل را از دست میدهد. در این حالت پوست شما شاداب تر شده و جوان تر به نظر میرسد.

چرا باید از تونر استفاده کنیم؟

خیلی از مشکلات پوستی که با آنها موجه میشیم، به این دلیل هست که پوست ما عمیقا پاک نمیشه و اثرات مواد آرایشی روی پوست ما باقی میمونه و در گذر زمان منجر به ایجاد جوش، خشکی پوست، لک های پوستی و مشکلاتی از این قبیل میشود. طبق بررسی های متعددی که صورت گرفته است، بسیاری از افرادی که در شستشوی صورت کوتاهی میکنند با این مشکل مواجه میشوند. پس این تصور اشتباه را فراموش کنید که تونر فقط مخصوص افرادی است که به بیش از حد به پوست خود رسیدگی میکنند. علاوه بر باقی مانده‌ی مواد آرایشی روی پوست صورت، آلودگی ها و ضرات مضر موجود در هوای آزاد هم میتواند تاثیرات مخربی روی پوست صورت داشته باشد. پس حتی روزهایی که آرایش نمی‌کنید؛ برای رعایت بهداشت فردی،  از تونر استفاده کنید.

تونر چیست و چه کاربردی دارد؟ | ستاره

 چطوری باید از تونر استفاده کنیم؟

پیشنهاد ما به شما اینه که برای نتیجه بهتر، روزی دو مرتبه از تونر استفاده کنید. یکبار صبح و یکبار شب. تونر  رو بعد از شستن صورت و قبل از کرم مرطوب کننده  استفاده میکنیم . برای اینکه بهترین تاثیر رو داشته باشد، چند قطره ای از آن را روی پد میریزیم و ضربه ای روی صورت میزنیم. دقت کنید که پوست اطراف چشم شما حساس است و نباید پد را با فشار بالا روی آن بکشیم.

آیا آقایون هم میتونند از تونر استفاده کنند؟
قطعا بله! اصلا تونر محصولی نیست که بتونید بگیم برای جنسیت خاصی استفاده میشه یا اینکه فقط برای پوست های خاصی باید از تونر استفاده کنیم. از اونجایی که روزانه پوست صورت ما در معرض آلودگی های زیادی قرار میگیرد، آقایون هم میتوانند به کمک تونر به پاک کردن آلودگی های پوست صورتشون کمک کنند.

مراقبت از پوست آقایان - معرفی 10 راهکار برای زیبایی پوست مردان - فروشگاه  اینترنتی ریموژ

آشنایی با انواع تونرها:
تونر ها انواع مختلفی دارند و ما با توجه به نیاز و نوع پوست خودمون، بهتر است که ا ز تونر مناسب خود استفاده کنیم. تونر ها به دلیل ترکیبات و مواد تشکیل دهنده، عملکرد های متفاوتی دارند.پس  اگر میخواهید تمام مزایای تونر رو بشناسید؛ و تونری که انتخاب میکنید بهترین و بالاترین بازدهی را برای پوست شما داشت باشد؛ بهتر است که هوشمندانه و با شناخت عمل کنید.

تونر مخصوص پوست های چرب: تونری که برای پوست های چرب مناسب باشد(تونر برای پوست چرب)، از ایجاد آکنه روی پوست جلوگیری میکند. این تونر ها  معمولا ضدجوش هستند و کنترل کننده‌ی چربی میباشند.
تونر مخصوص پوست های خشک: تونر های مخصوص برای پوست های خشک(تونر برای پوست خشک)، عاملی برای آبرسانی و رطوبت به پوست هستند که عمدتا دارای ویتامین ث میباشند. این نوع از تونر ها عاملی برای شادابی پوست میباشند.
تونر مخصوص پوست های حساس: اگر پوستی حساس دارین و دچار التهاب میشین، میتونید برای مراقب و کاهش آن  از تونر های مربوطه (تونر برای پوست حساس)استفاده کنید.

لازمه بدونید که برخی از تونرها داخخل بازار موجود هستند که به لایه برداری از پوست کمک میکنند و اسیدی هستند. نمونه دیگری از تونر ها مناسب برای روشن کردن پوست میباشند و ما میتونیم خیلی خوب شما رو راهنمایی کنیم تا بدون تردید بهترین انتخاب رو داشته باشید.

تونر صورت چیست؟ نحوه استفاده از تونر صورت چگونه است؟ - بانه گالری

برای اینکه با انواع تونرهای موجود در مولی‌کالا آشنا بشید؛ وارد دسته بندی تونرها شده و تونر متناسب با پوست خودتان را انتخاب کنید.

سخن آخر...

بعد از اینکه صورتتان را با تونر پاک کردید، دیگر هیج نگرانی ای بابت باقی ماندن آلودگی روی صورتتان نداشته باشید.

تونر یعنی پایان آلودگی ها و آغاز  احیای پوست.

تیم مولی کالا، همه روزه پر انرژی کنار شماست که بتونید با تماس با مشاوران و متخصصان حوزه آرایشی، مشاوره رایگان بگیرید.