popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه با ماندگاری بالا

یکی از محصولات بهداشتی پرطرفدار که مخصوصا در روزهای گرم تابستان به کار همه می آید، انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه است که در رایحه های بسیار خوشبو و با ماندگاری بالا، کمک می کنند تا در طی فعالیت های روزانه، بدن در اثر تعریق زیاد، بوی بد نگیرد و شاداب و خنک باقی بماند.

اگر شما هم به چنین محصولی نیاز دارید و به دنبال پیدا کردن بهترین انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه با ماندگاری بالا هستید، با ما همراه باشید.

 انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه با ماندگاری بالا

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش در دسته محصولات بهداشتی – آرایشی قرار می گیرد. در واقع بادی اسپلش نسخه های رقیق شده عطرها هستند و نباید آنها را با دئودورانت، ضد تعریق و مام اشتباه بگیرید. بادی اسپلش ها از آب، عطر و الکل تشکیل شده اند که بوی خوش و رایحه ای ملایم دارند. آنها را باید مستقیما به پوست بدن مانند گردن و یا نواحی نبض دار بزنید تا در طول روز، بدن را خوشبو و معطر نگه دارند.

انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه، حجم بالا و قیمت به صرفه ای دارند و بهترین زمان استفاده از آن، روی پوست تمیز و خشک است. البته اگر قبل از مصرف، کمی به پوست لوسیون بزنید، باعث می شود ماندگاری و پخش بوی بهتری داشته باشد. اصل بودن بادی اسپلش، نکته بسیار مهمی است که در کیفیت آن، کاملا مشهود است (محصولات غیر اصلی، ماندگاری ندارند و بوی آنها نیز با انواع اصل، متفاوت است).

در ادامه، انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی 10 مدل بادی اسپلش اصل زنانه و مردانه

1.     بادی اسپلش اصل زنانه مدل ایفوریا برند وود لایک | Wood Like:

 بادی اسپلش اصل زنانه مدل ایفوریا برند وود لایک | Wood Like

اگر به دنبال رایحه ای ملایم و ترکیبی از گل ها و میوه ها هستید، این مدل بادی اسپلش بهترین انتخاب است. رایحه ای شیرین و خنک که مناسب استفاده در تمام طول سال می باشد و همچنین ماندگاری بالایی دارد.

ترکیبات بادی اسپلش ایفوریا وودلایک باعث آبرسانی به پوست و مرطوب و نرم ماندن آن در طول روز می شود و لطافت پوست را به همراه دارد.

2.     بادی اسپلش اصل زنانه مدل بامشی ویکتوریبرند وودلایک | Wood Like:

بادی اسپلش اصل زنانه مدل بامشی ویکتوریبرند وودلایک | Wood Like

رایحه به کار رفته در این بادی اسپلش، ترکیبی از پشن فروت، گل صد تومانی، وانیل و ارکیده است، پس با یک ترکیب گلی – میوه ای روبرو هستید که رایحه ای خنک و کاملا مناسب فصل تابستان را به همراه دارد. اگر پوست حساسی دارید، این بادی اسپلش بهترین انتخاب است؛ زیرا ترکیبات آن از حساسیت های پوستی پیشگیری می کند و خشکی پوست را از بین می برد.

3.     بادی اسپلش اصل زنانه مدلaqua برند رکسان | Roxanne:

بادی اسپلش اصل زنانه مدلaqua برند رکسان | Roxanne

همان طور که از نام این مدل بادی اسپلش پیداست، رایحه ای کاملا خنک و آرامش بخشی از جنس اقیانوس دارد و با ماندگاری طولانی مدت و پخش بوی بالا، یک جایگزین عالی و به صرفه برای انواع عطر و ادکلن است.

این بادی اسپلش علاوه بر خاصیت رطوبت رسانی به پوست، از تعریق زیاد بدن نیز جلوگیری می کند.

4.     بادی اسپلش اصل زنانه مدل اکلت لانوین برند شمیاس | Shamyas:

 بادی اسپلش اصل زنانه مدل اکلت لانوین برند شمیاس | Shamyas

این بادی اسپلش از برند شمیاس، رایحه ای میوه ای، گلی، ملایم و شیرین دارد که کاملا مناسب فصل تابستان می باشد. یک رایحه خوشبو و خنک مخصوص بانوان که علاوه بر ماندگاری بالایی روی پوست بدن، از خشکی پوست هم جلوگیری می کند.

5.     بادی اسپلش اصل زنانه مدل Kylie برند کالیستا | Callista:

بادی اسپلش اصل زنانه مدل Kylie برند کالیستا | Callista

اگر به دنبال یک رایحه خاص هستید که شما را در جمع از دیگران متمایز کند، این مدل بادی اسپلش با رایحه خنک و شیرین، یک انتخاب عالی است که با داشتن ترکیبات مناسبی همچون گلیسیرین، از خشکی پوست جلوگیری می کند. کالیستا مدل کایلیبر گرفته از رایحه میوه ای، گلی و وانیل است که مناسب تمام فصل هاست و قابل استفاده در پوست های حساس نیز هست.

6.     بادی اسپلش اصل مردانه مدل ساواج دیور برند وودلایک |Woodlike:

بادی اسپلش اصل مردانه مدل ساواج دیور برند وودلایک |Woodlike

رایحه ای تلخ و خنک و کاملا مردانه که تا چندین ساعت ماندگاری دارد و بدن را تازه و خنک نگه می دارد. این بادی اسپلش مناسب آقایان و برای استفاده در فصل تابستان، بسیار عالی است.

7.     بادی اسپلش اصل مردانه مدل ورساچه اروس برند شمیاس | Shamyas:

بادی اسپلش اصل مردانه مدل ورساچه اروس برند شمیاس | Shamyas

رایحه ای بسیار متفاوت و ترکیبی از گرمی و سردی شبیه به بوی جنگل. این بادی اسپلش مخصوص آقایان و برای استفاده در 4 فصل سال است. با داشتن ترکیبات ملایم، از خشکی پوست جلوگیری می کند و همچنین جلوی تعریق بدن را نیز می گیرد.

8.     بادی اسپلش اصل مردانه مدل Magician Power Wave برند مدل | MY:

بادی اسپلش اصل مردانه مدل Magician Power Wave برند مدل | MY

بادی اسپلش مردانه مای، رایحه ای چرمى، چوبى، امبرى با اثرى مخملى و پودرى، حسى پرانرژى و قدرتمند به شما می دهد و استفاده از آن بعد از استحمام، چربی و لطافت پوست را باز می گرداند. این بادی اسپلش خنک و خوشبو، تا چندین ساعت روی پوست می ماند و تعریق بدن را نیز کاهش می دهد.

9.     بادی اسپلش اصل مردانه مدل cool برند رکسان | Roxanne:

بادی اسپلش اصل مردانه مدل cool برند رکسان | Roxanne

اگر به دنبال یک محصول با ترکیبات کاملا طبیعی هستید، این بادی اسپلش مناسب شماست. یک رایحه فوق العاده قوی و البته خنک که کاملا برای فصل تابستان و استفاده آقایان مناسب است. بادی اسپلش cool از برند خارجی رکسان، جلوی تعریق زیاد را نیز می گیرد و تا ساعت ها، بوی خوبی از شما ساطع می نماید.

10.  بادی اسپلش اصل مردانه مدل Legendبرند وودلایک | WoodLike:

بادی اسپلش اصل مردانه مدل Legendبرند وودلایک | WoodLike

بادی اسپلش لجند با بویی گیاهی و کاملا خنک و ملایم، یک بادی اسپلش معمولی نیست؛ بلکه به طور کامل، تعریق زیاد بدن و بوی بد آن را خنثی می کند و یک ماندگاری عالی و طولانی مدت 24 ساعته را برایتان میسر می سازد.

 

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست

فروشگاه اینترنتی مولی کالا، از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه فروش و مشاوره لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی آغاز کرده است. مولی کالا با تنوع لوازم و محصولات آرایشی از جمله آرایش صورت، آرایش چشم، محصولات مراقبت پوست و مو، عطر و ادکلن و انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه، خرید را برای شما آسان کرده است. مشاوران متخصص مولی کالا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین محصولات آرایشی، بهداشتی و پوستی همراهی می کنند، تا زیبایی و سلامت را به شما هدیه دهند. هدف تیم مولی کالا، جلب رضایت و راحتی در خرید با مناسب ترین قیمت برای مخاطبان لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی است.

انواع بادی اسپلش اصل مردانه و زنانه را نیز می توانید از طریق همین سایت با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب، تهیه نمایید.