popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بهترین برند کرم ضد آفتاب و ضد لک خارجی و ایرانی

کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک، از بهترین محصولات مراقبت از پوست هستند که کمک می کنند تاثیر عوامل محیطی مانند اشعه مخرب نور خورشید (ماورا البنفش) و یا عوامل شیمیایی و همچنین علائم ناشی انفعالات بیولوژیکی در بدن مانند تاثیرات هورمون ها، افزایش سن و...، بر روی پوست صورت کاهش یابد. پس لازم است با بهترین برندهای آن آشنا شوید و ما در این مقاله، شما را با انواع بهترین برند کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک خارجی و ایرانی آشنا خواهیم کرد.

همچنین می توانید محصولات معرفی شده را از سایت مولی کالا با تضمین قیمت، کیفیت و اصلی بودن آنها خریداری نمایید. با ما در مولی کالا همراه باشید.

 

انواع کرم ضد آفتاب خارج و ایرانی

1.     کرم ضد آفتاب Photoderma Max برند بایودرما

 کرم ضد آفتاب Photoderma Max برند بایودرما

کرم ضدآفتاب بی رنگ بایودرما SPF 100 ، برای پوست خشک و معمولی مناسب است و با آبرسانی عمق پوست، حس نرمی و لطافت بسیار زیادی در آن ایجاد می کند. باف کرم به شدت سبک است و با عرق کردن از روی پوست حذف نمی شود.

این کرم ضدآفتاب بایودرما، باعث ایجاد محافظت با طیف اثر بالا هم در برابر اشعه UVA و هم در برابر UVB می‌ شود.

2.     کرم ضد آفتاب بی رنگ رفلکس سولار برند اون

کرم ضد آفتاب بی رنگ رفلکس سولار برند اون

قطعا برند اون، یکی از اعضای لیست بهترین برند کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک خارجی است چرا که محصولات آن، کاملا موثر و دارای نتایجی عالی در پوست و مراقبت از آن هستند. این کرم ضدآفتاب بی رنگ، با ایجاد لایه محافظتی حداکثری باعث کاهش تاثیرات محیطی در پوست می شود و همچنین با داشتن یوتامین E آن را نرم و لطیف می کند و برای تغذیه و تقویت پوست بسیار مفید است.

3.     کرم ضد آفتاب بی رنگ و رنگی برند پیکسل

کرم ضد آفتاب بی رنگ و رنگی برند پیکسل

این کرم ایرانی در انواع مختلف رنگی و غیر رنگی و همچنین مخصوص انواع پوست چرب، خشک و حساس تولید شده است و با محافظت حداکثری از پوست، از ایجاد لک و تیرگی ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند.

همچنین با داشتن ترکیبات مناسب، خاصیت جوانی و کشسانی پوست را افزایش می دهد.

4.     کرم ضد‌آفتاب SPF 30 برند سی‌گل SEAGULL

کرم ضد‌آفتاب SPF 30 برند سی‌گل SEAGULL

این محصول از برند ایرانی سی گل، علاوه بر تاثیری که در محافظت از پوست در برابر نور خورشید دارد، دارای خاصیت تقویت کنندگی و تغذیه رسانی به پوست نیز هست و با داشتن عصاره دانه های گندم و ویتامین E، پوست را از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک های پوستی نیز محافظت می کند.

انواع کرم ضد لک خارجی و ایرانی

5.     کرم ضد لک لایت کمپلت برند گارنیه

کرم ضد لک لایت کمپلت برند گارنیه

برند گارنیه یکی از بهترین برندهای خارجی است که محصولات متنوعی برای مراقبت از پوست تولید می کند. کرم ضد لک و روشن کننده این برند، تاثیر بسیار خوبی در کاهش لک های پوستی ناشی از افزایش سن و آکنه (جای جوش) دارد و همچنین از ایجاد لک های جدید نیز پیشگیری می کند.

گارنیه به عنوان بهترین برند کرم ضد آفتاب و ضد لک، سال هاست که در میان مصرف کنندگان ایرانی به خوبی شناخته شده است و این کرم ضد لک از این برند، سرشار از ویتامین سی است که تاثیر به سزایی در روشن کردن رنگ پوست نیز دارد.

6.     کرم ضدلک و روشن کننده بیوآکوا

 کرم ضدلک و روشن کننده بیوآکوا

اگر به دنبال یک کرم ضدلک با قیمت مناسب هستید، این کرم را پیشنهاد می کنیم. با این حال ویژگی های آن بی نظیر است، از جمله: روشن کننده و سفید کننده رنگ پوست صورت و دیگر قسمت های بدن، جلوگیری از پیری پوست به دلیل داشتن کلاژن، دارای خاصیت اسید میوه و... . همچنین این کرم برای کاهش علائم لک های تیره و زرد رنگ و همچنین جای جوش نیز مناسب است.

7.     کرم ضد لک و روشن کننده برند وچه Voche

 کرم ضد لک و روشن کننده برند وچه Voche

این کرم از برند ایرانی وچه، برای پوست های خشک و نرمال مناسب است و موجب کاهش ملاسما و کک و مک به کمک بوتیل رزورسینول و گلوتانیول می ‌شود. این کرم به واسطه ویتامین C و E و روغن هسته انگور که آبرسانی پوست را انجام می ‌دهد، موجب روشن شدن پوست شده و به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می‌ کند.

انواع کرم ضدآفتاب + ضدلک خارجی و ایرانی

8.     کرم ضد آفتاب و کرم روشن‌ کننده برند نوتروژینا

 کرم ضد آفتاب و کرم روشن‌ کننده برند نوتروژینا

اگر به دنبال یک کرم خارجی دو منظوره جهت کاهش تاثیرات نور خورشید و کاهش لک های صورت هستید، این کرم را به شما پیشنهاد می کنیم. نوتروژینا، یک برند آمریکایی می باشد که قطعا جزء لیست بهترین برند کرم ضد آفتاب و ضدلک برشمرده می شود.

استفاده از این محصول، برای ایجاد محافظت عالی از پوست و ایجاد رنگی روشن و شفاف در آن، بسیار عالی است.

9.     کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک برنزه SPF40 برند لافارر

کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک برنزه SPF40 برند لافارر

این کرم برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است و با خاصیت محافظت و دفع اشعه های مخرب نور خورشید، از پیری پوست، ایجاد لک و چروک جلوگیری می کند. همچنین به دلیل داشتن ترکیبات موثر برای روشن ساختن رنگ پوست و لک ها، تاثیر بسیار خوبی در کاهش لک صورت دارد.

این کرم به خوبی لایه های عمقی پوست را تغذیه و آبرسانی می کند.

10.  ژل - کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک برند بایودرما

  ژل - کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک برند بایودرما

یک کرم دو منظوره بسیار عالی از برند بایودرمای فرانسوی که قطعا یکی از انواع بهترین برند کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک محسوب می شود. این کرم عالی؛ هم دارای خاصیت محافظت از پوست در برابر آفتاب است و هم برای ترمیم پوست، تقویت پوست، روشن کردن رنگ پوست و همچنین جلوگیری و کاهش انواع لک صورت ناشی از جای جوش و افزایش سن و... کاربرد دارد.

 

بهترین فروشگاه اینترنتیخرید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست

فروشگاه اینترنتی مولی کالا، از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه فروش و مشاوره لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی آغاز کرده است. مولی کالا با تنوع لوازم و محصولات آرایشی از جمله آرایش صورت، آرایش چشم، محصولات مراقبت پوست و مو، عطر و ادکلن و.... خرید را برای شما آسان کرده است. مشاوران متخصص مولی کالا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین محصولات آرایشی، بهداشتی و پوستی همراهی می کنند، تا زیبایی و سلامت را به شما هدیه دهند. هدف تیم مولی کالا، جلب رضایت و راحتی در خرید با مناسب ترین قیمت برای مخاطبان لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی است.