popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چرا از میسلارواتر استفاده کنیم؟_مولی‌کالا

ما میدونیم که شما ارزش خیلی زیادی برای پوست صورتتان قائل هستید و به راحتی هر محصولی که در دسترستان باشد و بدون مجوز در بازار به فروش برسد رو استفاده نمیکنید. قطعا مطالعه کردن درباره همچین موارد تاثیرگذار، باعث میشود تا ذهنیت بهتری در رابطه با محصول داشته باشید و میتونید بهترین تصمیم رو بگیرید.

وقتی با آگاهی اقدام کنید؛ انتخابی هوشمندانه تر خواهید داشت. ما برای رفع دغدغه‌های شما عزیزان تلاش میکنیم؛  و سعی بر این داریم تا شما را در خرید بهتر همراهی کنیم. بدین منظور از شما دعوت میکنیم تا ادامه مقاله رو بخوانید .

میسلارواتر چیست؟

میسلارواترها یکی از محصولات پاک کننده‌ آرایشی میباشند که به صورت مایع تولید شده‌اند و امروزه طرفداران بسیار زیادی از بین مردم پیدا کرده اند. چندین سالی میشود که میسلارواترها جایگزین دستمال های مرطوب شده اند.  همینطور، میسلارواتر به نسبت الکل های پاک کننده بسیار مناسب تر است.
به زبان ساده تر، میسلارواتر ها عامل رهایی شما از مواد آرایشی روی صورتتان هستند. اگر پس از گدشت چند ساعت احساس سنگینی روی صورتتان داشتید و میخواستید به سرعت آنها را پاک کنید؛ بهترین راه برای شما، کمک گرفتن از میسلارواتر است. در واقع، میسلارواتر این امکان رو به شما میدهد تا به راحت ترین شکل ممکن آرایشتان را پاک کرده و به حالت قبلی برگردید و آرامش پاکیزگی رو تجربه کنید. قابلیت هایی که میسلارواتر دارد؛ به راحتی هرچه تمام باعث از بین رفتن مواد آرایشی شده و بعد از گذشت شاید کمتر از یک دقیقه تمامی پوست شما تمیز شده است
مزیت های میسلارواتر چیست؟

مایع میسلاواتر حاوی ذرات و مولکول‌های ریز میسل میباشد و از ویژگی های این مواد این است که به راحتی داخل آب حل میشوند. این میسل‌ها روغن را به خودشان جذب میکنند. به همین دلیل است که با کمترین زمان و کمترین انرژی ممکن با چند حرکت از طرف شما روی پوست، میسل ها با این مواد روغنی آرایشی ترکیب میشوند و به راحتی باعث از بین رفتن این مواد آرایشی و گرد و خاک و آلودگی موجود بر روی پوست صورت شما میشوند. میسلارواترهای قوی حتی قادر به پاک کردن محصولات آرایشی ضد آب هستند و میتوانند با چندین قطره همه این مواد را از روی صورت ما پاک کنند. در واقع شما با این محصول در کمتر از یک دقیقه کل صورتتان را تمیز میکنید. پس شما حتی نباید نگران مواد ماندگار مثل ریمل ها روی صورتتان باشید. همانطور که پیش تر گفتیم؛ محصول میسلارواتر به شکل مایع بوده است و ظاهری شبیه به آب دارد؛ به همین دلیل استفاده کردن از آن به نسبت فوم و یا لوسیون راحت تر است. یکی از دیگر ویژگی های خوب میسلارواتر این است که شما مجبور نیستید بعد از استفاده از آن صورتتان را بشویید.

میسلار واتر چیست و چه مزایایی دارد؟ | اینجا زنونس


چرا باید از میسلارواتر استفاده کنیم؟

میسلارواترها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و حتی سابیدن صورت با آب و صابون هم نمیتواند همچین تاثیری را روی صورت شما بگذارد. میسلارواترها بهترین محصول شناخته شده اند؛ چون نه آب و صابون و نه حتی دستمال های مرطوب به این حد موفق عمل نمیکنند. قطعا تجربه شستن صورتتان با مایع های دستشویی و یا صابون را دارید و بارها از فشاری که به صورتتان وارد شده است رنج برده‌اید. طبیعتا چون این مواد قدرت بالایی در تمیز کردن ندارند و شبیه به میسلارواترها قادر به پاک کردن مواد  آرایشی نیست؛ شما را مجبور میکنند تا فشار زیادی را به پوست وارد کنید و با زور صورتتان را تمیز کنید. در اثر زمان این فشار و کشیدگی باعث پیری و چروک شدن پوست شما میشود و علاوه بر افتادگی پوست سلامت آن را نیز تحت خطر قرار میدهد. زمانی که شما از روش های اشتباه مذکور استفاده میکنید، در وافع موفق نشده اید که تمام آلودگی هارا عمقی از بین برید و باقی ماندن این مواد آلوده و مضر روی پوست در طی مدت زمان طولانی؛ عواقب جبران ناپذیری را برایتان رقم میزند.


بهترین روش استفاده از میسلارواتر چیست؟

برای اینکه به بهترین شکل ممکن از میسلارواترها استفاده کنیم؛ نیاز داریم  تا از یک ابزار مکمل کمک بگیریم. این تصور که محصول را به طور مستقیم به پوست بزنید؛ کاملا اشتباه است. برای اینکه بیشترین تاثیر رو از میسلارواتر ببینیم باید چندین قطره از آن را روی پد آرایشی از جنس پنبه‌ای بریزیم و به آرامی روی پوست صورت بمالیم. همانطور که در تصویر میبینید؛ چندین قطره کفایت میکند.
توجه کنید که پد آرایشی را به آرامی روی صورت بمالید و به هیچ عنوان با زور و به سختی صورت را پاک نکنید. برای پاک کردن چشم هایتان بهتر است که پد آغشته شده به میسلارواتر را برای مدت زمان یک دقیقه روی چشم هایتان بگذارید و با دستانتان نگه دارید و سپس چشم را پاک کنید. در این صورت پوست حساسی که در اطراف چشمانتان است، دچار آسیب نمیشود. 

میسلار واتر چیست؟ چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ - دترلند

از جمله کاربرد های میسلارواتر:

برای پاک کردن آرایش از روی صورت: حالا دیگر با همه توضیحات ما متوحه شده اید ؛ که بهترین راه برای پاک کردن لوازم آرایشی از روی صورت چیست؟!

برای شاداب سازی پوست صورت: زمانی که شما با رسیدگی به پوست مانع جمع شدن آلودگی های سطحی و عمقی میشوید، به پاکیزگی و  در نتیجه درخشش و شادابی پوستتان کمک کرده اید.

برای تمیز کردن صورت بعد از فعالیت هایی مثل ورزش: بهتر است بعد از فعالیت هایی مثل ورزش که موجب عرق کردن پوستتان میشود؛  از میسلارواتر استفاده کنید تا پاکیزگی را به پوستتان برگردانید.

برای تمیز کردن براش های آرایشی: براش های آرایشی بعد از چندین بار استفاده نیاز  به تمیز  شدن دارند و بهترین روش برای شستن آنها باز هم میسلارواتر  است.  همانطور که میدانید ذرات ریز با محلول ها ترکیب شده و مواد آرایشی  باقی مانده روی پد ها و براش ها را به راحتی از بین میبرد.

 

میسلارواترها شما رو به پوستی به دور آلودگی ها دعوت میکنند.
تیم مولی کالا، همه روزه  پرانرژِی کنار شماست که بتونید با تماس با مشاوران و متخصصان حوزه آرایشی، مشاوره رایگان بگیرید.