popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ژل شستشو، تکه‌ای از پازل روتین پوستی_مولی‌کالا

شما برای ما ارزشمندین و پوست صورتتون از ارزش‌های بزرگ شماست. پس ما هم با توجه به اهمیتی که برای سلامت و زیبایی پوست شما قائلیم؛ تلاش میکنیم تا مطالب با ارزش و مفیدی رو براتون آماده کنیم. خوشحالیم که میتونیم از این طریق بهتون کلی نکته مفید آموزش بدیم تا یاد بگیرین و وقتی ازش استفاده کردین کلی لذت ببرین.

اگه مقاله های  قبلی با عنوان های چرا از میسلارواتر استفاده کنیم؟_مولی‌کالا و  آشنایی با تونر و مزیت های استفاده از آن _مولی‌کالا رو نخوندین؛ پیشنهاد میکنیم که اول یه سر به اونها بزنید و بعدش بیاین اینجا که ژل شستشو رو بهتون معرفی کنیم.

الان میخوایم به یکسری از سوالات شما عزیزان پاسخ بدیم. مثلا اینکه ژل شستشو چیست؟ و چرا باید از ژل شستشو استفاده کنیم؟ و مزیت های ژل شستشو چیست؟ و ....... پس مارو در ادامه‌ این مقاله همراهی کنید.

ژل شستشو چیست؟

حالا که مطالب قبلی رو خوندین میدونید که برای پاک کردن و شستن اصولی صورت از چند محصول متفاوت استفاده میکنیم که هر کدام به نحوه خاصی ما رو برای رسیدن به این هدف ( تمیز کردن پوست از آلودگی ها ) کمک میکنند. اگر این روتین رو شبیه به یک پازل در نظر بگیریم؛ قطعات پازل رو تونر، میسلارواتر ، ژل شستشو و ... تشکیل میدهند.

چرا باید از ژل شستشو استفاده کنیم؟

به نظر میرسه که پاسخ این سوال رو خیلی راحت بتونید جواب بدید. ما از ابتدای روز که بیدار میشویم تا زمانی که چشمانمان را میبندیم؛ میزبان حجم زیادی از آلودگی ها و ذرات گرد و غبار روی پوستمان هستیم. در این مدت سطح پوست ما با سلول های مرده و چربی هایی که پوست تولید میکند؛ پوشیده شده است. به همین دلیل شستشوی اصولی و دقیق پوست صورت از اوجب واجبات میباشد. آرایش کردن یا آرایش نکردن، چندان تاثیر خاصی در استفاده از ژل شستشو ندارد؛ به هرحال آلودگی و باکتری های صورت رو باید از بین ببرید و ژل شستشو عامل بسیار کمک کننده‌ای به شمار می‌آید. حالا اگر در طول روز علاوه بر همه این آلودگی ها چندین ساعت هم لوازم آرایشی را روی صورتتان نگه میدارید؛ هیچ بهونه ای از طرف شما برای عدم استفاده از ژل شستشو پدیزفته نمیشود. رسیدگی به پوست با دانستن این موضوع در الویت بالاتری برایمان قرار میگیرد و در این صورت استفاده از ژل شستشو که از دیگر تکه پازل های روتین پوستی است را برایمان ضروری میسازد.

ژل شستشوی صورت چیست؟ (پیش از استفاده حتماً بخوانید) - مجله سین دخت

مزیت های ژل شستشو چیست؟

  •         از مهم ترین مزایای استفاده از ژل شستشو: زمانی که در حال خواب و استراحت هستید، پوست شما ترمیم میشود و در این حالت سرعت گردش خون شما بالاتر میرود. اگر صورت تمیزی داشته باشید، تمامی سلول های پوست شما نفس میکشد. در غیر اینصورت، در اولین مرحله شما با تیره تر شدن رنگ پوستتان مواجه میشوید. این روند در طی مدت زمان طولانی با عث ایجاد جوش، آکنه، لک و ... غیره میشود. پس مهم ترین دلیل استفاده از ژل شستشو جلوگیری از ایجاد بیماری های پوستی میباشد.
  •         از جایی که پوست صورت ما هر روز در حال ایجاد چربی میباشد، ما با استفاده از ژل شستشو مناسب پوستمان، موجب به تعادل رسیدن چربی پوست میشویم.
  •         به کمک ژل شستشوی صورت، شفافیت و لطافت صورت شما دبیشتر میشود. در این حالت شما با استفاده از ژل شستشو به نرم تر شدن پوست صورت خود کمک کرده اید. در پی این مزیت ها، لطافت و شادابی را به پوستتان هدیه داده‌اید.
  •         زمانی که از ژل شستشو استفاده میکنید، در واقع باعث رطوبت رسانی به آن شده‌اید. در این صرت صورت شما کمتر در معرض خشکی و ترک قرار میگیرد. خیالتان راخت باشد که آبرسانی به پوست انجام شده است.
  •         توجه داشته باشید که شستن صورت فقط با آب به جز خنک کردن پوست صورت شما هیچ تاثیر دیگری ندارد. ژل شستشو به کمک آب به نقاط عمیق صورت شما نفود میکنه و آلودگی هارو اساسی از بین میبره.
  •         اگر پوست خشکی داشته باشید؛ معمولا بعد از اینکه آرایشتان را پاک میکنید با قرمزی و التهاب مواجه میشوید. بهتر است از شوینده ای کمک بگیرید که باعث به تعادل رسیدن PH پوست شما بشود. ژل شستشو در این امر شما را کمک میکند.

نکاتی در رابطه با ژل شستشوی صورت:

  •  ژل های شستشوی صورت از بهترین جایگرین ها برای آب و صابون هستند. این پاک کننده ها بر خلاف صابون با ساختار بسیار ملایم ساخته شده اند و شما میتوانید متناسب با پوست خودتان ژل مناسب را انتخاب کنید.
  •  استفاده از ژل شستشو آسیبی به پوست صورت شما وارد نمیکند. زیرا در ساختار آنها مواد صابونی و الکلی به کار نرفته است. پس با خیال راحت صورتتان را با ژل شستشو بشویید. ترکیبات موجود در ژل شستشو بسیار با ارزش است و برای حفظ سلامتی شما  مفید میباشد.
  •  با بالاتر رفتن سن باید بیشتر به سلامت پوستتان توجه کنید. با افزایش سن کلاژن سازی پوست با حساسیت بیشتری انجام میشود و هر تلنگری که به پوستتان وارد میکنید؛ بیشتر آن را در معرض خطر قرار میگیرد. حتی اگر در طول یک روز آرایشی روی پوست نداشتید؛ باز هم از استفاده از ژل شستشو و آب ولرم قبل از خواب غافل نشوید. 

فوم و ژل شسشتوی صورت چرب ❤️❤️

تیم مولی کالا، همه روزه پر انرژی کنار شماست که بتونید با تماس با مشاوران و متخصصان حوزه آرایشی، مشاوره رایگان بگیرید.